- 155
- 165
- 175
- 185
- 195
- 205
- 215
- 225
- 235
- 245
- 255
- 265
- 275
- 285
- 295
- 305
- 315
- 325
- 0
- 14
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 85
- 13'
- 14'
- 15'
- 16'
- 17'
- 18'
- 19'
- 20'
- 21'
- 22'
צמיגי גודייר
עולם הרכב כולל בתוכו מגוון רחב של מותגים בתחום הצמיגים לרכב. רכישת צמיגים לרכב אצלנו ב-solomycar תאפשר לכם ליהנות ממגוון מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם המותג האמריקאי GOOD YEAR.
בחנות המקוונת של solomycar תמצאו עמוד רחב המוקדש אך ורק לצמיגי גודייר. באותו עמוד, תוכלו לחפש צמיגי גודייר לפני מידה, כשהסינון החכם באתר יאפשר לכם להגיע לתוצאות סינון מדויקות גם באמצעות הגדרת קוטר הצמיג, חתך, רוחב, קוד מהירות וקוד משקל.
מחיר צמיגי גודייר ב-solomycar הינו מחיר הכולל גם את התקנת הצמיגים, זאת לצד ביטחון כלל לקוחותינו הנהנים מרכישה של צמיגי גודייר מקוריים בלבד.
"גודייר" הינה חברה אמריקאית המתמחה בייצור של צמיגים לרכבים, משאיות, רכבי שטח, רכבי ספורט, כשלה גם התמחות בייצור גלגלים לתחרויות מרוצים של הפורמולה 1 והנאסקר. שמה המלא של החברה באנגלית הוא Goodyear Tire and Rubber Company והיא הוקמה ויוסדה בשנת 1898 על ידי היזם האמריקאי פרנק סייברלינג.
לאחר כשש שנים מאז שנוסדה, רשמה גודייר הישג יוצא דופן בעולם הצמיגים, כשהיא הייתה הראשונה בעולם בייצור של צמיגים לרכב הניתנים להסרה. היכולת להסיר את הצמיגים הפכה את גודייר לשחקן מרכזי בעולם הרכב האמריקאי, כשבשנת 1909 החלה החברה לראשונה לייצר צמיגים פנאומטיים (צמיגים מלאים באוויר כפי שאלו קיימים כיום).
נקודות ציון נוספות ומרכזיות של גודייר לאורך השנים כללו השקה של צמיגים המיועדים לנסיעה בשטח (1921), פיתוח ושילוב של צמיגי גודייר רדיאליים עבור מטוסים מסחריים (1985), ניצחונו של נהג הפורמולה 1 דיימון היל מקבוצת וויליאם-רנו במקום הראשון באמצעות צמיגי גודייר (1993) והפיכתה של גודייר לשחקן מרכזי בפיתוח של מערכות צמיגים העומדים בתקנים של האיחוד האירופי (2012).
המטה המרכזי של גודייר נמצא בעיר אקרון במדינת אוהיו. אחת מחברות הבת הבולטות של גודייר היא חברת "דאנלופ" הבריטית המתמחה בייצור של צמיגים, זאת לצד התמחותה גם בייצור ציוד ספורט למספר רחב של ענפי ספורט.
אופן פיתוח צמיגי גודייר
צמיג לרכב איכותי נמדד, בין היתר, באופן שבו החברה המפתחת מייצרת בכל תקופת זמן סדרה של צמיגים. לאורך שנים, עמלה חברה גודייר האמריקאית בייצור של צמיגים, זאת תוך שיתוף עמוק עם יצרני רכב בינלאומיים, כששאיפתה של גודייר היא בהתאמת צמיגי הרכבים בהתאם למאפיינים השונים של דגמי הרכבים החדשים בעת השקתם.
בשנים האחרונות, פעלה גודייר בפיתוח צמיגים, זאת תוך שיתוף פעולה הדוק עם יצרני רכב, דוגמת אאודי, ב.מ.וו, לנד רובר ועוד, כשדגמים אלו נחשבים לדגמים פופולריים גם בקרב נהגים ונהגות ישראלים.
תהליך סדרת ייצור צמיגי גודייר אורך בין שנתיים לשלוש שנים, כשתהליך זה כולל ביצוע רחב של אנליזות וסימולציות (לרוב בין 4 עד 6 חודשים), פיתוח (בין 18 ל-24 חודשים) ותהליך ייצור (אורך בין חודשיים לחצי שנה).
במסגרת אותו תהליך, המומחים בגודייר עורכים עד 200 בחינות לכל סדרת צמיגים, כשבחינות אלו כוללות נסיעה בכבישים ובמסלולי מרוץ, זאת בנוסף לעד 400 בחינות נוספות בתנאי מעבדה ובסך הכל בחינת כל סדרת צמיגים עד לאורך של 300 אלף ק"מ, תוך הקפדה על ביצוע בחינות במספר מתארים של תנאי מזג אוויר שונים.
טכנולוגיית ה-SoundComford הייחודית של גודייר
היווצרות של רעש מכיוון הצמיגים נוצרת מתוך תהודה של חלל האוויר הקיימת בצמיג. אותה תהודה נוצרת באמצעות רטט של אוויר בתוך הצמיג, כשאותו רטט מועבר ומורגש בגוף הרכב עצמו ולבטח על ידי נהג הרכב ושאר הנוסעים.
מידות הרעש מכיוון הצמיגים ממוינות כיום בין שלוש דרגות – A, B ו-C, כשדרגה A כוללת בעצם את הצמיגים בעלי דרגת הרעש הנמוכה יותר בטווח של 67 עד 71 דציבלים בלבד. עלייה מעל טווח דציבלים זה מייצגת הבדל משמעותי ברמות הרעש, כשרעש הנמדד ב-74 דציבלים ומעלה מהווה הכפלה של הרעש לעומת טווח הדציבלים של דרגה A.
במסגרת פיתוח צמיגי גודייר, עמלים המפתחים על מספר אלמנטים שיהפכו את אותם צמיגים לנוחים יותר. אחד מהאלמנטים המרכזיים בצמיגי גודייר כולל את טכנולוגיית ה-SoundComford הייחודית, כשזו דואגת להפחית בצורה משמעותית את הרעש הפנימי הנוצר ברכב מכיוון הצמיגים.
טכנולוגיית ה-SoundComford הייחודית של צמיגי גודייר מתאפשרת באמצעות הצמדת טבעת כסף למשטח הפנימי של הצמיג. אותה טכנולוגיה מאפשרת לנהגים ליהנות מעד ל-50% פחות רעש פנימי של הרכב וזאת מבלי להתפשר כלל על הביצועים המקסימליים של הרכב.
הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה גודייר כוללת צמיגים המעוצבים עם מחסום קול מובנה ואקוסטי. מחסום המאפשר הפחתה של רעידות ושיכוך הרעש הפנימי ברכבים בעת נסיעה.
ביקור באתר האינטרנט של גודייר יאפשר לכם להתרשם מההבדלים בין הרעש שנוצר מצמיגים סטנדרטיים לבין צמיג גודייר המאובזרים בטכנולוגיית SoundComford.
איטום תקר אוטומטי בקוטר של עד 5 מ"מ
טכנולוגיה נוספת שפותחה על ידי גודייר היא טכנולוגיית ה-SealTech – טכנולוגיה שפותחה בצמיגי החברה וכזו המסוגלת לאטום תקרים שנוצרו בצמיגים בקוטר של עד 5 מ"מ באזור הדריכה של הצמיגים.
האיטום האוטומטי בטכניקה זו מתאפשר גם במידה ושלפנו את האובייקט שגרם לתקר. כך, בעצם, מתאפשר לנו, כנהגים, להמשיך בנהיגה מבלי הצורך לבצע החלפה מיידית של הצמיג. כך, בעצם, צמיג גודייר בטכנולוגיית ה-SealTech הופך להיות צמיג רזרבי זמני, מה שיאפשר לנו לבצע את החלפתו בתום הנהיגה.
פיתוח צמיגים "גבוהים וצרים" עבור רכבי רנו
כפי שציינו קודם, גודייר האמריקאית פועלת יחד עם יצרניות רכב בינלאומיות על מנת ליצור עבור הדגמים שלהן צמיגים מותאמים בצורה אידיאלית. אחד מהפרויקטים הבולטים של גודייר הוא בייצור של צמיגי "Tall and Narrow" עבור דגם הרנו "סניק" ((Scenic.
בכל הנוגע לגובה הצמיג, הכוונה היא לקוטר שפת הצמיג. קוטר גדול יותר מאפשר ליהנות מצמיג מעוות פחות, כשפחות עיוות לאורך זמן ייצר לנו טמפרטורות נמוכות יותר בתוך הצמיג, התנגדות נמוכה ומכאן גם תרומה בצריכת דלק נמוכה יותר.
החלק הצר בצמיג מתייחס בעצם לרוחב צר יותר לעומת צמיגים אחרים. מכאן, שצמיג ה-"Tall and Narrow" מספק לרכב אווירודינמיקה טובה יותר, כשזו תורמת גם כן להפחתת הרעש מכיוון הצמיג ובצריכת דלק נמוכה יותר.
מגוון רחב של צמיגי גודייר בהתאם לטכנולוגיות ייחודיות שפיתחה החברה לאורך השנים
נהגים ונהגות ישראלים שבחרו לרכוש לאורך השנים צמיגים של גודייר דרך אתר האינטרנט של solomyca, יודעים לומר כי לצד הקטגוריות המבחינות, למשל, בין מידות צמיגים שונות, היכולת שלהם לדייק לדגם הרכב שלהם את צמיגי גודייר, נעוצה במספר טכנולוגיות נוספות שהם, ונהגים ונהגות רבים אחרי ברחבי העולם, למדו להכיר.
עבור נהגים ונהגות רבים בישראל, נושא צריכת הדלק הפך משמעותי משנה לשנה וזאת למול העלייה הכמעט מתמדת במחיר הדלק לליטר, כביטוי נוסף ליוקר המחייה הקיים בישראל בתחומי צרכנות רבים.
בגודייר מודעים לעובדה כי ייצור סדרות של צמיגים מחייב אותם ליצור צמיגים שיוכלו לתרום להפחתה משמעותית בצריכת הדלק. לאורך שנים מייצרת גודייר צמיגים בטכנולוגיית ה-EfficientGrip – טכנולוגיה המכוונת להפחתת צריכת הדלק ברכבים וזאת מבלי להתפשר על ביצועי הרכב.
טכנולוגיית ה- EfficientGripכוללת בעצם סדרה של צמיגים בעלי משקל קל המפחית התנגדות, אורך חיים ארוך של הצמיגים, מרחק בלימה מקוצר ואחיזת כביש גבוהה.
מעוניינים להתאים לרכבכם את צמיגי גודייר? צרו עמנו קשר עוד היום למספר 9383*.